HELT DÖD.

Hej, 3 minuter efter jag var påklädd ringde det på dörren. Det var sinej och morgan. Barnvaktsdags! Jag har alltså sett film, lekt med lego, ritat & fikat. Sen kom föräldrarna och det blev middag. Kan säga att jag är död nu, barn springer runt så mycket liksom. haha
-
I alla fall så har jag varit lite sur hela dagen, jag kan glömma min klänning på nyår. Inte okej, ska ner till stora staden imorgon och leta efter något annat. Jag vill ha något fint, för att vara fin är världens bästa känsla! Tror faktiskt jag sover snart, är ju ganska laddat inför imorgon. MINA SISTA TIMMAR PÅ COOP! 4 TIMMAR! OH jag är så spänd! Fortfarande känns valet så rätt, vi får se senare. I mars när alla mina pengar är slut.. haha

Denna finns väl på lindex? nja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0