LALAA

Snart är det 2012, och året ska firas in med ett ganska stort kalas. Det är linnea, kitten, Johanna, janina & jag som står bakom detta. Det ska bli kul, men just nu är vi ganska långt ifrån ett kalas. Vi (kanske jag) har lyckats in för många, så nu måste man börja kicka ut folk. Inte okej, men vi kan inte bryta det förtroendet vi fått.. känner mig som elakast i världen (Y) Men Lördag ska bli fin, vi ska ha ett cocktailparty, inget röj, utan mer än mysig tillställning. Tror det blir bra, väl på lördag.

2012, måste bli bra. Livet måste bli bra nu... fast jag är elak. Hej då.


Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

clara kommer inte så det blir en person mindre iaf :) Jag kommer typ ganska sent tror jag om jag ska äta innan :o

2011-12-26 @ 20:07:04
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0