Lucka 17 - Berätta om en vän som bor långt ifrån.

Detta val är nog ganska självklart, Jag har en vän som heter Annica. Hon bort långt bort. Hon bor i Järvsö. Enligt Iphone ska det ta 2 dagar & 14 timmar att gå till henne. Och det är väl långt? (alltså kvinnan bakom Annica, är ju snyggare?!)

Det finns mycket att säga om Annica, för mig kommer hon alltid vara min gymkompis. Det spelar ingen roll att det inte är så idag, men då var hon det. Vi har gått i samma klass. Men vet ni? Vi har varit på Cypern tillsammans. Det var så jävla grymt, tjejen kan festa & det med råge! men såklart kan hon skratta och göra mig glad, vad mer ska begära av en vän? min egna Järvsöjänta. Vi syns en dag min bästa Annica <3

Fuldans det är Annica för mig, Annica är bäst! och det tror jag alla vet nu, PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

MEN PUSS!!! <3333

2011-12-19 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0