Lucka 21 - Den bästa julklappen jag fått

När man var liten så älskade man alla julklappar, men med åren så blir man kräsen. Men jag är glad för allt jag får, för jag vet att m & p kämpar för att ha råd med varenda en.
-
Men när jag var liten fick jag en resa. Min första flygplans resa. En charter till Turkiet, helt oväntat. Pappa hade vunnit på hästar och vinsten gick till handpenningen. Jag var spänd i 3 månader, men sen åkte vi i april. Lågsäsong men vi åkte, jag var så nöjd hela resan. Det kändes så där lyx liksom!
-
I år kommer jag inte få så mycket julklappar, min familj har haft en hård höst. Fast vet ni? jag tror ändå att det här kommer bli den bästa julen på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0