NYÅRSLISTA

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


det kan man verkligen säga, för att välja mina favoriter så; spytt av alkohol, blivit myndig, rest utan föräldrar med bästa vännerna. Det är 3 ganska roliga saker jag har aldrig gjort förut haha

 

Höll du några av dina nyårslöften?


Jag skulle börja träna och bli få besvarad kärlek , som varje år. Måste säga att jag misslyckades totalt på båda löftena.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej

 

Dog någon som stod dig nära?


Nej, jag har haft tur i år

 

Vilka länder besökte du?


Tyskland & Cypern

 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?


Ja, det är nog den där friheten. Kan få göra vad man vill och när man vill. Jag hoppas att jag kommer få lite mer frihet nu när jag slutar jobba.


Vad var din största framgång 2011?


Svår fråga, jag har inte så många framgångar. Men mina betyg har lyckats bli lite bättre.


Största misstaget?


Att jag inte slappnade av mer i Cypern, jag var feg. Feg att lämna Sverige bakom mig ett tag. Ångrar det idag.


Har du varit sjuk eller skadat dig?


Inget allvarligt, efter Cypern hade man är söt förkylning. Men det är det,

 

Bästa köpet?


RESAN! jag vet jag tjatar, men världens bästa investering.

 

Vad spenderade du mest pengar på?


haha resor, mat & kläder. såklart.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?


Alltså jag säger mina resor, berlin var bäst & Cypern med. Resa gör mig glad, för det är verkligen en frihetskänsla.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2011?


David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)
Fulkultur – Fuldans
Generation DJ – From Paris To Berlin

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Jag tror att jag varit mycket gladare, men när jag väl varit ledsen har jag knappt kunnat stå.

 

Vad önskar du att du gjort mer?


Chillat, inte stressat över alla dessa små saker.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?


Gjort av med pengar

 

Hur tillbringade du julen?


hemma, med den där familjen.

 

Blev du kär i år?

jo, men jag är alltid kär.

 

Hur många one night stands?


1-1 så många.

 

Favoritprogram på TV?


har knappt hunnit se tv, men jag gillade 2 and the half men. med snyggot kutcher <3

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


ja, tyvärr. fast hata är starkt, så hatar jag.

 

Bästa boken du läste i år?


åh böcker


Största musikaliska upptäckten?


den svenska björnstammen

 

Något du önskade dig och fick?


En bra resa till Cypern maha


Något du önskade dig men inte fick?

the one


Årets bästa film?

TWILIGT.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?


Hade den bästa dagen, med mottagning & presenter. Och en fin utgång med Janina, ann & amanda. Oh bra tider

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja, det finns det alltid

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?


Svarta Jeans. Alltid.

 

Vad fick dig att må bra?

 

Mina vänner, min familj. Alla som gillar att vara med mig, och visar det.

 

Vilken kändis var du mest sugen på?


Eric S

 

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?


Den ekonomiskakrisen i Europa.

 

Vem saknade du?

 

Mig själv i vissa stunder.

 

De bästa nya människorna du träffade?


Jag kände Jonna och Sara året innan med, men kan känna att jag lärt känna dem bättre. Vilken har varit sjukt kul!

 

årets mat:


Allt på George..

 

årets dryck:


Drink i Hink & COLA LIGHT.

 

årets tidning:


VR

 

årets semester:


herregud.... dum fråga.

 

årets utekväll:


Sista kvällen på Cypern! men det finns andra med, som man måste älska!

 

årets ölhak:


men usch


årets bakishak:


Poolen vid hotellet.. På Cypern såklart!

 

Årets konsert:

FAMILJEN, EMMABODA 2011

 

fan vilken awesome år jag haft!!!


Kommentarer
Postat av: janina

haha jätteroligt ;))

2011-12-28 @ 23:16:35
Postat av: Cissi

Inte så va?

2011-12-28 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0