Istället för plugg med stavfel. ENJOY!

01. Fullständigt namn: Cecilia Maria Christin Gunnarsdotter Öhlin.

02. Ålder: ärtooon.

03. Var bor du? I staden Strängnäs.

04. Bor tillsammans med: 2 föräldrar och en syster.
05. Husdjur: en låtsas katt :(

06. Färg på ditt hus: eh gult? typ,,

07. När är du född? tjugotredje juli.
08. Klass: Artes09
09. Vilket år tar du studenten? 2012!!!! ffs!!
10. Något jobb? Coop Forum SOLBERGA.
11. När gick du upp i morse? kvart över sju
12. När ska du sova? sent
13. Duschat idag? nej, jag är störd.
14. Kramat någon idag? ja, det tror jag
15. Pussat någon idag? ah eric saade tittade förbi..
16. Vad har du ätit idag? MAT.
17. Dagens klädsel: Jeans & skjorta.

18. Dagens smink: Allt som döljer, och massor svart runt ögonen.

19. Dagens sötnos: katy perry.
20. Dagens roligaste: Planeringen

21. Har du många vänner? ja, många fina. Trodde inte jag kunde ha så tur.

22. Hur många har du kysst? för några

23. Vem kramade du senast? min snygga syster
24. Vem saknar du? släkten

25. Hur många har varit otrogna mot dig? amanda ;o flera gånger också.

26. Har du pojk-/flickvän? haha

27. Vem pratade du senast med i telefon? pappa

28. Vem fick du senast sms från och vad stod det? "Det är du och jag med galen fantasi! ^-^ men livet blev plötsligt mkt roligare :D"


Favorit

29. Film: Jag kan inte svara, jag älskar allt töntigt.
30. Låt: Vienna!

31. Mat: potatis.. eh kolhydrater.
32. Dryck: cola light.

33. Färg: guld
34. Tv-serie: Böda Camping
35. Stad: Berlin
36. Land: Cypern & turkiet

37. Ämne i skolan: det var samhällskunskap. Men nu gillar jag inte mycket med skola.

38. Tv-program: Debatt... almost true.

 

Senaste… 
39. Personen du tänkte på? Far

40. Personen du pussade? min egna spegelbild.

41. Gången du spydde: berlin. haha
42. Gången du grät? Igår. jag är så sjukt instabiiiiil.
43. Pizzan du åt? Hawaii. Alltid Hawaii
44. Gången du var i Göteborg? 2 sommars sen tror jag

45. Gången du var i Stockholm? När jag hade en perfekt kväll med Amanda, Sara & Jonna.
46. Gången du duschade? tisdags..

47. Gången du sov? inatt?
48. Personen som såg dig gråta? Mina demoner

 

Blandade frågor...
49. Svart eller vitt?
Svart

50. Hund eller katt? mjauuu

51. Ut och festa eller hemma och mysa? Har varit hemma hela livet, vill ha fest nu.

52. Tv-spel eller datorspel? dataspel.

54. Pussas eller kramas? kramas
55. Lunarstorm, Helgon eller Playhead? snuttis.
56. Ragga eller bli uppraggad? ordet raggad är så sjukt fult.
57. Big Brother eller Paradise Hotel? BB!
58. Har du svart hår eller blont? brunt finns.
59. Har du blå eller bruna ögon? bruna
60. Choklad eller lakrits? choklad
61. Göteborg eller Stockholm? Götet idag, imorgon stockholm.
62. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
63. Cocacola eller fanta? Cocacola LIGHT

64. Pizza eller kebab? iPIZZA

65. Randigt eller prickigt? prickigt.
66. Älska eller älskas? Jag är nog som lyckligast när sådant är ömsesidigt.

67. Leva eller dö? jo men dö känns som ett alternativ..

 

Antal… 
68. Personer du älskar?
Dom jag litar på.
69. Personer du hatar? Jag ska sluta hata.
70. Pojk-/flickvänner du haft?
71. Personer du sovit bredvid? många fina vänner

72. Glassar du ätit på en dag? 5?
73. Gånger du haft minnesluckor? typ 1 gång.
75. Prov du fått full poäng på? har det hänt?

76. Personer du saknar just nu? ca 4

77. Gånger ditt hjärta brustit? för många gånger, i onödan.

78. Nämn en festival du vill gå på : Been there.. done that.

 

Vem…

79. Vill du kyssa just nu? den som skriver min uppsats.
80. Träffade du senast? alla söta klasskamrater.
81. Sjöng du senast för? Jag sjunger falskt men alltid. för alla.
82. Hade du senast msn-konversation med? msn? åh nu blev jag 12 igen <3
83. Spelade du senast tv-spel med? syster såklart.

84. Vill du ta med på en  resa? 3+4
85. Vill du kasta en sten i huvudet på just nu? mig själv..

86. Förtjänar att dö? men gud vad hemskt och jag faktiskt säger vem. så gör personen i fråga det :S

87. Är söt? frida, som fixade min blogg så sexig.
88. Vill du sova jämte den här natten? någon som vill sova bredvid mig.

 

Vad…

89. Gör dig glad? Sorgligt nog betyg, Men jag kan glädjas åt mat, dans och allt som är mysigt.
90. Gör dig ledsen? En speciell känsla i kroppen. Går inte beskriva men ont gör den.
91. Vill du helst göra nu? Få klart en uppsats, och helst få mvg på den.
92. Önskar du att du slapp göra? Plugga. . .
93. Vill du ha nu? Lite kärlek
95. Längtar du till? Studenten
96. Tycker du om dina betyg? Sådär, men jag har kämpat mig igenom alla dessa år. Och jag ska inte gråta för alla mina G;en när jag står där den 5 juni. Jag ska inte..

97. Ångrar du i ditt liv? jaja, men jag ser det som att misstagen får väga upp till allt det jag har kvar att göra rätt. förstår ni hur jag tänker?

98. Vad betyder mest i ditt liv? Min familj

99. Vilket är det högsta betyg du fått? mycket väl godkänt

100. Hur mycket är klockan? 16.42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0