Pass

Varje dag fram till jul kommer jag "öppna" en lucka, Bakom varje lucka finns en fråga. Som jag kommer svara på, kreativt va?

 

Lucka 1 - En gammal bild på dig själv.
Lucka 2 - Fem sanningar
Lucka 3 – Bild på en person som du saknar.
Lucka 4 - Dagens outfit.
Lucka 5 - En bild som gör dig glad.
Lucka 6 - Mina rädslor.
Lucka 7 - En bild som du alltid skrattar åt.
Lucka 8 - Om jag blev rikast i världen.
Lucka 9 - Mina ambitioner.
Lucka 10 - Min favoritplats i vardagen
Lucka 11 - Någon i din släkt.
Lucka 12 - Något jag är beroende på att använda varje dag.
Lucka 13 - Bild på favoritplagget.
Lucka 14 - Så kommer dina barn heta.
Lucka 15 - Berätta om din förebild.
Lucka 16 - Mitt framtida bröllop.
Lucka 17 - Berätta om en vän som bor långt ifrån.
Lucka 18 - Berätta om staden där du bor.
Lucka 19 - Det här är min månad.
Lucka 20 - Det här åt jag idag.
Lucka 21 - Den bästa julklappen jag fått
Lucka 22 - Det här röstar jag på
Lucka 23 - Det bästa med den 23 December
Lucka 24 - Min Julafton 2011


Ja, frågor eller berättelser, kalla det vad ni vill. Men kika in här om ni vill läsa något roligt fram till Julafton.. Med start imorgon! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låt mig sno detta, helbra grej ju!

2011-11-30 @ 21:23:09
URL: http://ellinork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0