Pengar, pengar, pengar

Oj så litet, men det är i alla fall ett bevis att alla mina sparade pengar är borta ;o haha nej så farligt är det inte. MEN saken är att jag har bytt bank.. och nu var det dags att föra över mina sparade pengar. Så nu har jag noll kronor på det kontot, och noll på mitt nya. Så många tusen bara svävar fritt ute i rymden. Obehagligt.. får hoppas jag skrev rätt konto liksom.. haha! Jag har inget bra svar på varför jag bytt bank, men 2012 ska bli nytt, så ny bank kändes bra.


Om vi lämnar mina förlorade pengar så kan jag säga att min dag har varit bra.. har ätit hela dagen :S ont i magen alltså. Men PA är på gång (Jennifer äger) och så. Men man blir lite sur på lärarna som tror att dem är snälla som säger; " Nej men vi tar provet efter lovet, för ni har så mycket och göra nu". Jo tack, men om alla lärare tänker så.. så blir alla prov efter lovet. Kul, jullov blir helt enkelt ett plugglov.

(Nu ska jag ta en promenad och smälter den här jävla maten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0