121 DAGAR

Jag har så många planer, jag vill så mycket ni vet? VAD SKA JAG GÖRA? vissa ska åka som au pair, vissa ska plugga & vad ska jag göra? Plugga känns inte alls rätt för tillfället, Jag måste leva livet se lite tills någon sätter krav på mig igen. Behöver andas, och tänka efter den 5 juni.

Kanske ska jag andas i Barcelona? Det är dit mina tankar går när jag tänker på framtiden, Min bror bodde där i 2 år och det ger mig inspo. Leta jobb, leva för dagen? Men är jag sådan? är jag en sådan som lever för dagen? nej.

Jag är så rädd att vara kvar i Strängnäs, men lika rädd för att stanna är jag som att gå. Vad ska alla andra göra? Men se detta som en kontaktannons, Vill du resa med mig? öppen för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0