Lama

När jag mår som sämst, finns det alltid några jag kan gå till. Dom heter pappa, mamma, syster. Dom lyssnar alltid, förstår och accepterar mig. Jag skulle kunna bete mig hur som helst och ändå skulle dom stå där och hjälpa mig. Tur jag har dom, tur att det finns ställen på jorden där jag får vara mig själv.

-
Är verkligen i den en dålig period just nu, inget går riktigt som tänkt. Det går ut på andra, och det ber jag om förlåtelse för. Att börja äta hormoner just nu är det sämsta jag kan göra. Jag skulle inte säga deprimerad men åt det hållet, jag är inte tillfreds med mig själv. Tror inte vintern är bra för mig eller någon annan. Ge mig Mars och järvsö. Ge mig mindre PA-ångest, och lite mindre fett på kroppen. Det är så lätt och sitta tänka om man gör om det så blir det bättre. Det vet man ju inte, men visst måste Mars bli lite lite bättre? Bara en fråga. <3

Hahahahha detta får göra detta depp-inlägg liiiiiite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0