today's moments are tomorrow's memories

Inte många timmar kvar på lovet, det här lovet har gått så fort. Jo jag vet man säger så varje lov, men just detta lov har verkligen gått i 120 och det känns inte som jag riktigt tagit vara på lovet. Kryssningen var Awesome & fredagen hos farmor med. Men resten av veckan har jag mest suttit här.

Plus att det har varit en dålig vikt vecka, gått upp ett kilo och det är pågrund av MJÖl & SOCKER. Blir besviken på mig själv, då jag hade kommit långt liksom.. Så det är nästan som att börja om från början imorgon, börja vänja sig av med att bara äta när man är sugen. Men okej jag tänker efter, den där Mcfeasten i onsdags.. den var ljuvlig!

Nu lämnar jag lovet bakom mig och vissa upplevelser  kommer följa mig resten av livet, men jag längtar till att se framåt. Få klart PA, och allt med skola. Få åka till Bryssel, gå på bal & TA STUDENTEN. Är rädd att vägen dit kommer bli hård, kommer bli besviken många gånger på andra och mig själv, kommer gråta över betyg och säkert le mot några.

Det jag vill komma fram till vet jag inte riktigt, jag vet bara att nedräkningen har börjat på riktigt för om 100 dagar har jag tagit studenten. (Jag ska fixa det här, stå där som den Cecilia jag vill vara)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0