Torsdag

Tog sovmorgon imorse, tänkte att jah skulle äta frukost länge.. Men då hände olyckan med colan, det tog ett tag att torka upp allt & när jag var klar började skolan.. Så jag sprang till digitalt skapande! Där redigerade vi (?) filmen.

Tyvärr blev det ingen salladsbar till lunch, blev lite ledsen men pallade mig till matsalen och åt 5 köttbullar och lite gurka.. Mums.

Sen hade jag en fin pratstund med frida, riktigt skönt. Ja och sen var det ES-möte, alltså det är verkligen tråkigt. Men det här var nog mitt sista! Skönt det, väl hemma har jag bara gått runt och tänkt.. På allt. Men pappa lagade så sjukt god mat idag, det gjorde verkligen min dag!

Lever ett rörigt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0