AFTER ME, ITS YOU

Svårt och sova inatt, som alla nätter. Det är något med att vända på dygnet. Man blir rubbad. Ett exempel på det är hur jag nyss satt med pappa och åt chips & dipp. Det var mysigt, men klockan är fortfarande för mycket för mat!!
-
Ja det snurrar i skallen, det lovar jag. Tänker på den utbildning jag vill gå, i Uppsala. Jag kommer aldrig komma in, men linjen gör att ett försök måste bli! Men plugga tar vi 2013, 2012 ska bli året då jag lämnar Strängnäs och börjar jobba på mig själv. Forma mig själv lite med erfarenheter. Ska bli spännande, att kanske hitta säg själv där i Chile, Barcelona eller Berlin? Jag tror faktiskt att jag åker i höst. Det är något jag drömmer om varje dag, och jag har aldrig uppnått en dröm. Så snälla, låt det bli nu.
-
Over and out, Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0