ATTANS

Ja nu börjar kroppen strejka. Nu måste jag göra något åt det här, annars blir det fetma nästa. Man märker det på sätter jag lever, hur jag måste äta upp allt. Hur jag bara ligger i soffan. Min hjärna har vetat det länge men leder och ryggont har kommit den senaste tiden. Det handlar om en ny livstill.. blir bara irriterad på alla som säger; det är bara bestämma sig. Nej, det är inte "bara". Vet ni som säger så, hur svårt det är? inte okej. - Jag ska försöka för jag vill känna mig bekväm på balen & studenten. Kanske jag lyckas om jag bara gör det för min egen skull. Det är när man gör det för andra som det inte funkar, jag säger inte att jag kommer lyckas. Men om man prövar 100 gånger, kanske man lyckas den 101 gången. Man vet ju aldrig :) nu ska jag se klart på Eldkvarn och sedan sova. Utan massor av tankar, får se om det går. P U S S <3

Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

vi får stötta varandra <3 puss snyggaste!

2012-01-05 @ 14:02:20
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

JAG KAN STÖTTA, JAG KAN STÖTTA!

2012-01-05 @ 18:31:34
Postat av: Cecilia

Tack, ni är finast <3

2012-01-05 @ 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0