ELLE-GALAN 2012

I går var det dags för den stora Elle-galan på Grand Hotel i Stockholm. Alla var där, och alla var snygga. Nästan.. Här kommer lite bilder.. (ja, jag hade velat vara där)

Michaela Forni och Petra Tungården.
Jag tycker att Michaela är extremt vacker. Men jag blev lite besviken på Petra. Det man älskar med henne är hennes former. Kunde hon inte haft en vacker figursyd klänning?


Linda Sundblad med vän.
Jag älskar vännens klänning, en sådan vill ju jag ha. Mönstret och hur den sitter är vackert.


Ida Rislöw, Janet Leon och Carolina Engman.
Alla 3 flickor har sjukt snygga klänningar. Men Janets är min favorit, Sjukt vacker, enkel svartklänning.


Carolina Gyning och Alexander Lydecker.
Förlåt, men får man vara så vacker som Carolina är? Om jag en dag blir gravid ska jag vara lika vacker, klänningen och hon är en av favoriterna från igår.


Elin Lanto.
Denna klänning skriker GALA! så väldigt vacker form & färg. Jag vill vara elin..


Från ELLE: Josephine Aune och Emma Elwin.
Emmas klänning är min största favorit. Den är svart och enkel men ändå svår. Jag älskar den!
-
Ph;
http://elle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0