Elsa Billgren´s Lista

Listor är för mig roliga, hoppas dom ger er något.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min almanacka, Så himla kul och skriva in saker. Så som när man ska åka bort. När prov är, så man kan se hur långt bort dom är. Sen skrev jag in när tandställningen skulle bort. Och sen alla lediga dagar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Målade min eyeliner, usch det är svårt.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kom på att jag ”lovat” bort mig på 3 resor till london. Haha hur ska det gå till?
Det sista du sa högt? God natt, väck mig imorgon.
Det senaste någon sa till dig: Vad spelar det för roll, du vaknar ju ändå inte.
Vad har du druckit idag? Vatten, och 3 koppar Te
Vad var det senaste du åt? Bolnäsfil med kanel. MUMS!
Vad var det senaste du köpte? Lördagsmys på coop.
Vad är det för färg på din ytterdörr? BRUN.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är mörkt, så jag ser inte så bra.
Godaste glassmaken? Vanilj. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? HAHA nej.
Sover du tungt? Nej inte längre. Nu förtiden vaknar jag av tankar.
Drömmer du mardrömmar? Ja, oftast störda sådana.
Trivs du med ditt jobb? Ja. Skolan är ett väldigt bra jobb. Om man bara fick lite mer betalt, ja då hade det varit bäst.
Favoritklädsel? Ett par perfekta Jeans, med snygg mjuk tröja.
Favoritlåt just nu? Allt med Gotye
Vad ser du om du tittar till höger? En mycket vit vägg.
Vad gör dig glad just nu? Att jag bokat 2 resor idag. Precis sånt jag älskar!
Vad ska du göra härnäst? Dricka upp mitt te, och sova. Ett försök till att sova.
Höger el vänsterhänt? SÅ där vanligt. Högerhänt.
Humör just nu? Ivrig.
Favoritgodis? Först ska jag säga; Inte ätit godis på 2 veckor! För det andra så längtar jag till färska bilar. mums
Kläder just nu? Gråa Jeans, Linne, blus & tröja.
Sommarplaner? LEVA LIVET. Oh tydligen London gånger  3!
Hur många kuddar sover du med? Fem ...
Morgon eller nattmänniska? Älskar natten, älskar tidiga morgonar. Funkar inte bra ihop.
Vad är viktigast för dig? Att känna att jag har gjort något klart, Prestera & vara nöjd.
Är du kittlig? Lite, lite ah.
Snarkar du? ANDAS HÖGT!
Stjärntecken? Leeeeejon.
Äckligaste insekten? Dom med stora ögon.
Stökigt el välstädat? Välstädat <3.
Vad längtar du mest efter just nu? Måste jag svara på den frågan? Allt jag vill är att tiden ska gå lite. Att Mars kommer och våren. Att Projekt arbetet blir klart & att Bryssel blir fint. En bal då jag väger # kg mindre än nu. Och en student då allt är så där perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0