Ett stort litet minne

Om du är trött på att jag bara skriver om Cypern. Sluta läs.. NU!
-
Just nu chattar jag med Janina och har svårt att koncentrera mig på det jag ska göra. Men det är värt, jag tänkte berätta om en av mina favoritdagar i Cypern. Denna dag ville vissa se lite annat än en strand, vilket är förståeligt. När dom åkte blev det bara jag och Janina kvar. Vilken skulle resultera i en awesome-dag som fortfarande får mig och le. Den innehöll Shopping av hinkar & masker. Lunch och Mc:Donalds. Och jakten efter icke-klamydia-poolen. Perfekt dag, Lite för bra. Ja ni märker jag har svårt att släppa det, men jag kommer ihåg att jag var så glad & lycklig att bara få hänga med sin bästa vän i Cypern. När vi alla 7 var samlade igen, så lev det drink i hink & GG. Nu blir det inget mer Cypern. Inte idag i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men du vad du är söt!!! Den dagen var bäst och den kommer jag alltid att komma ihåg <3 Cypern <3 oss! Det är bara så det är ;)

Du är grymt bra och jag kommer ALDRIG tröttna på dina Cyperninlägg!!

2012-01-16 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0