Fagocyter, och alla det där

Måste säga att det går framåt. Det känns inte omöjligt i alla fall. Ja jag syftar på mitt prov imorgon.. Om jag pluggar ikväll (KONCENTRERAT) så kanske kanske, att jag når högre denna gång. Jag måste se mig själv lyckas, för att lyckas.

-

Sen är det ju helg, ska bli lugn. Ska plugga religion tills det sprutar ur öronen. Haha, har både stort Religionsprov och 20 minuter redovisning om ateism. Så lite tråkig helg, men kanske bra om man ska fokusera på att inte äta socker och annat strunt! På tal om strunt, jäklar vad mycket tråkiga saker jag hade att säga. Vi avslutar här, för nu börjar skolan /c


Kommentarer
Postat av: janina

du är grym! <3

2012-01-12 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0