Kvinnan som pluggade

Hej
Tittade nyss på mobilen och såg att jag hade 5 sms, kände mig populär. Tur pappa tog min mobil ikväll, annars hade det aldrig blivit 3 timmars plugg. I streck, Jag har skrivit egna anteckningar på allt, ritat och nördat. Skrivkramp och huvudverk kom på köpet.
-
I alla fall så kan jag inte det jag vill, DNA snurrar och cellens uppbyggnad också. Kan vi inte bara ha en debatt om den ekonomiska-krisen i Europa? Snälla? Jag och min bok passar inte ihop haha. Oj jag måste fortsätta här, tänkte köra till 22, sen lite tv & sova. Imorgon hoppas jag på tidig uppgång så jag hinner klämma in det som vägrar ikväll. Önska mig lycka till, det behövs. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0