Nu kommer ett långt och osammanhängande inlägg. Som säkert är felstavat med..

Jag är rädd. Jag är rädd för 2012.. Jag har så äckligt höga förväntningar på detta år. Förväntningar är dåligt enligt mig. För jag nåd aldrig upp till dem. Jag är en missnöjd människa. Alltid känns det som, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Le eller vara arg. Säga som det är, eller hålla käft. Jag blir lätt sårad och är en dramaqueen och bara få orkar med det, och jag är så glad att jag har dem som ser bakom det. Vänner alltså.

Konstigt att jag letar efter en pojke att älska när jag har så fina vänner som älskar mig 1000 varv runt jorden. Knäpp jag är, knäppast i världen.

Jag gråter lite nu, ( jo jag är nykter) för jag vet inte hur jag känner.. Gah har så mycket känslor i mig att det sticks.

I alla fall jag träffa min änglar och prata, det behövs. Men hela nästa vecka är min vecka. Jag ska låsa in mig, plugga & komma på vad jag vill göra. För jag pallar inte sitta om ett år och må lika dåligt över skitsaker som jag önskat att jag gjort....

Gott nytt år bloggen, vi gör det här tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Pj

Men Cissi ryck upp dej! Du har väll det toppen! Sluta haka upp dej på saker och ting och lev livet! Man lever bara en gång vettu... Ta vara på det kompis.

2012-01-01 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0