En lista jag har lånat. På obestämd tid,


min bästa vän är Janina. Kommer alltid vara, men jag har haft turen att få träffa människor som älskar mig. Dom är flera
när jag borstar tänderna sover jag. Har jag någonsin gjort det vaken? ibland kan jag ta fel tandborste.. haha Berlin.
när jag lagar mat hjälper pappa till, det blir ju så mycket roligare så!
jag är (lite) rädd för att min farmor inte ska få se mig ta studenten.
den värsta känslan är att ha massor av tankar om framtiden. Men sen kommer du på att dom är omöjliga & du gråter.

jag är sämst på psykologi..
jag lyssnar på Gotye – Somebody That I Used To Know
jag pratar fort & ofta. Helst i munen på andra. Pratar oftast om mig själv. Eller politik.
jag tycker om mig själv. Jag har inte ätit rent socker på 12 dagar. Det har aldrig hänt, och för en gångs skull känns det som om målet inte är omöjligt.
kärlek är det jag får från mina vänner & familj varje dag. En dag ska jag få det av en pojke, kanske i år. Kanske nästa år. Kanske i Barcelona. Men en dag. En vacker dag,


i somras levde jag på coop, i alla fall halva. Redan då visste jag att jag var klar. När min födelsedag närmade sig så drog jag. Till familjen & båten. Sen kom jag hem, blev arton. Blev av med min emmabodaOskuld. Och min AyianapaOskuld. (haha det där KAN misstolkas)
sist jag grät tänkte jag på hur nära min student är, overkligt nära.

när jag vill tänka går jag på en promenad. I mörkret.
när jag bakar så blir det cheescake. Om det händer.
just nu tänker jag på life. Så där allmänt.
idag har jag ångrat att jag inte tvättade håret. Det har varit så äckligt. Sen satt jag på Lauras några timmar.
ikväll ska jag Titta på boken, men inte röra.
imorgon kommer jag ha rent hår, och somna på naturkunskapen. Står i stjärnorna.
min mobiltelefon är allt jag har. Mobil = pojkvän.
när jag vaknar imorgon kommer livet kännas jobbigt. Men sen kommer jag stå i duschen och tänka. Snart kan jag inte klaga på skolan längre. (Detta händer varje dag)
om jag var ett djur skulle jag vara katt. För då skulle någon klappa mig.


Kommentarer
Postat av: FÅR

tandborsten i berlin <3

2012-01-20 @ 06:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0